keskiviikko 16. lokakuuta 2013

49.5!

Hyi ku on ollu hirveet pari päivää, ei niistä sit sen enempää. Valitan tääl muutenki nii paljo et mielummi kirjottelen niist positiivisist asioist ku niit joskus tulee :)

En oo taas pahemmi kattonu mitä syön ku on ollu näit muit ongelmii et kelasin panostaa paino pudottamisee kuha muil elämän osa-alueil vähä helpottaa. Tänää kävin pitkäst aikaa vaa'alla ja meinas leuka pudota lattiaa ku näin paljo painan: 49.5! Mite on mahdollista et paino putoo noi paljo vaikkei ees kato mitä suuhunsa pistää? Nyt siis bmi 17.5 ja vihdoi toi 50kg alitettu :) Hyvä fiilis vaik tuntuu ette millää tavalla ois "ansainnu" tätä, enhä mä oo lisänny liikuntaa ollenkaa tai muutenkaa nähny vaivaa tän eteen.

Muutenki tuntuu et tää kaikki vähä helpottaa. Koulusta mul on ollu koko vuode iha saatanasti poissaoloi ja stressaan tosi paljo mite ne vaikuttaa numeroihi. En muutenkaa jaksa lukee kokeisii ollenkaa ja tunneillaki seuraamine on ihana päivästä kiinni. Ilmeisesti mä pärjään täst kaikest huolimat ihan hyvin, nytku koenumerot tuli wilmaa nii pelkkii 7 ja 8. Toki noi numerot ois parempii jos poissaolot vähenis, maikat sano iha suoraa et laskee mun numeroo 1 tai 2 niitte poissaoloje takii vaik kaikki on selvitettyjä ja niihi on iha hyvät syyt :<


6 kommenttia:

  1. Mul on aika monta kysymystä. Oman harkinnan mukaan sit vastaat, mihin haluat/pystyt. Olen vasta alkanut blogiasi lukemaan, joten toivottavasti ei nyt tuu hirveesti semmosia kysymyksiä, mihin vastaukset aijemmis postauksis löytyy. :) Minkä ikäinen olet? Tietävätkö vanhempasi huumeiden käytöstäsi? Jos tietävät, miten reagoivat? Kun käytit essoja, joitko samana iltana lainkaan alkoholia? Jonkun aikaa sitten kansalaisaloitteessa oli laitettu ehdolle kannabiksen laillistamisen puolesta. Mikä on sinun mielipiteesi asiaan, tulisiko kannabis laillistaa suomessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelen ku vastaan näin myöhään:
      Oon -95, 18 täyttäny jo. Alotin kuitenki jo nuorempana, just 16 täyttäneen.
      Mun vanhemmat ei tiiä et käytän, en usko et ne koskaan hyväksyis sitä. Oon joskus harkinnu kertovani mut esim mun äiti ei ikinä kestäis sitä ja syyttäis itteensä. Sen takii oon pitäny salassa.

      Ku oon essoja vetäny nii välil oon ottanu alkoo sitä enne, välillä en. En huomaa juurikaan eroo et juoko sitä ennen vai ei joten enää en juo ellei joku sit tarjoo. Säästyy rahaa :p

      En ite ehkä laillistais kannabista, suomen päihdekulttuuri on kuitenki nii päin persettä ja tuntuu et lähes kaikil on tavotteena saada pää nii sekasin ku mahollista. En usko et kannabis pysyis "käsissä" vaan tulis toinen alkoholi ja näin myös lisää ongelmii. Ehkä joillekkin se sopis mut ei kuitenkaa kaikille, ja sen takii pitäisin sen laittomana.

      Poista
  2. Sori mut millä vitulla sä revit yhestä kasipallosta 16 kertaa ? Sehän on alle puol millii/vedot ? Huhhuh...

    VastaaPoista
  3. nii on, puol millii/vedot. Yleensä otan puolen millin - millin vetoja ja ne riittää iha hyvi. En oo huomannu eroo otanko ton verran vai puolen napin kerralla, ei subu vaikuta yhtää se vahvemmin vaik ottais enemmän. Nykyää yleisempi on 1mg/kerta mut jos pidän vähänki taukoo nii milli on liikaa ja alan esim. oksennella helpommi. Notkut tulee jo pienemmäst määräst.

    VastaaPoista
  4. Bubrenorfiinissa on 4mg kattoraja

    VastaaPoista