sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Again and again

Oon täl hetkel yrittäny tosissani lopettaa subun käyttöö. Sitä on nyt puole vuode aikan tullu otettuu iha helvetisti, pisin tauko ollu 4 päivää. Viime kuukausie aikan jo yhe päivä tauko alko tehä tiukkaa. Nyt oon onneks saanu bentsoja helpottamaan tätä lopetusta/vähentämistä mut ihan kuivil en oo silti pystyny olee. Lääkärin kans puhuttii et pitäis nyt vaa subust päästä eroo, käsitellää mun muut päihteitte käytöt sit sen jälkee ku niist en kuitenkaa oo riippuvaine.

Viimeset viikot menny siis aikalail niin et kahten päivänä viikos oon ottanu subuu, yhten päivän joko juonu tai ottanu nopeit ja sit muin päivin bentsoi 6kpl. Onha tääki askel parempaa suuntaa. Seuraava tavote viikko ilman...? Sit ku onnistuis sii vois koittaa päivä kerrallaa olla ilman, tai ainaki vähentää sitä käyttöö nii et pari kertaa päivässä ois pari kertaa kuukaudessa...

Syömisten kans taas menee vähä mite sattuu. Syön miten tekee mieli eikä paino oo sanonu mitää. Siinä 50 paikkeilla se keikkuu. Näitte lopettamisyrityste kaa on nii hirveit ongelmii etten ees haluu kuvitella mitä jostain paastosta seurais. Pää räjähtäis?

Nukkumisestakaa ei tuu mitää. Viime yöki meni iha helvetiks, nukuin 4h. Nyt kello o puol 2 eikä väsytä pätkääkää. Menny bentsoi mukava määrä ja ketipinoreitaki pitkäst aikaa mut ei vaa uni tuu. Nyt on vaa inhottavan sekava olo. Oon sit koittanu olla hyödylline ja laitoin tollaset sivut toho ylös. Luonnoksis on enemmän sh liittyvii, jo nois tuli nii paljo ajatuskatkoksii ja random säätöö et antakaa anteeks jos niis on jotai aivopierui enkä jaksanu muitte sivuje kaa alkaa vääntää.

2 kommenttia:

  1. En tiedä oletko tyhmä vai tyhmä, mutta a) paino ei tipu vähän syömällä, keho säästöliekillä poistaa lihasta b) liikkumalla paljon kun lihasta tulee ja se tunnetusti painaa. Käy jossain rasvatestissä niin näet, onko sulla oikeesti varaa menettää mitään kehosta.
    Ja jos jatkat samaa mallia, niin tervemenoa hautaan, kellään ei tuu ikävä, myöskin äitisi saa mennä jos kannustaa sua. Itse 173cm ja 70kg on ihan onnellinen, joitain paikkoja vois kiinteyttää mut se tuo painoo lihaksen myötä lisää. Myöskin masennuksesi jatkuu ku rääkkäät ittees tollai, en halua maksaa sun tulevia sairaalahoitojas. Jos mun (ja monen muun) pitäis päättää, ku makaat sairaalassa että halutaanko auttaa, ni tuskin koska itte aiheutat.
    (Ja kevytlimsat on muuten pahimpia, niissä on kaikkee sitä mitä keho yrittää hylkiä eli varmana keräät paskaa sisääsi tuon narkkaamksen lisäksi).

    Kiitos ja hei kun sain ilmaista näkökantani.

    VastaaPoista
  2. Mä en tiiä minkä takia sä tunnet noin kovaa inhoa mua kohtaan ku et edes tunne mua tai tiedä mitä mä oon joutunu kokemaan, tai ylipäätänsä tajua minkä takia mä näistä mielenterveysongelmista kärsin. Sanotko sä samalla tavalla vaikka syöpää sairastavalle, että tervemenoa ei tuu ikävä, mun verorahoilla ei hoitoas makseta eli jospa tappaisit ittes saman tien?

    Mun sairaalahoitoja ei kukaan joudu maksamaan kun en sellasiin enää aio mennä, kokeiltu on eikä hyötyä ollu. Masennusta on hoidettu psykiatrisella polilla 2 vuotta ilman mitään tuloksia, siihen valitettavasti menee osa veroista mutta myöskään masennuksesta kärsiminen ei ole millään tavalla oma valinta. Tasan ainoa asia josta voin itteäni syyttää on huumeitten käyttämisen alottaminen, mitään muuta sairautta tai ongelmaa en ole ite halunnut tai päättänyt ittelleni ottaa. Luuletko että kukaan HALUAA voida huonosti, elää koko ajan siinä pään sisäsessä helvetissä?

    Myöskin omat lääkkeeni maksan ite, ilman kelan tai sossun korvausta, joten niihinkään ei sun verorahas mene.

    Mä en tiedä mikä sun pointtis tässä oli, minkä takia halusit väkisin vittuilla ja yrittää pahottaa mielen (vielä tällee sopivasti netin välityksellä) mutta suosittelen kyllä ennemmin sulle sitä hoitoon hakeutumista tai jotain vihanhallinta ryhmää. Väität että mielenterveysongelmat johtuu mun laihduttamisesta - Itse näytät olevan oikeen terveessä ja hyvässä painossa mutta silti siel pääkopassa näyttää joku olevan aika paljonki korjattavaa.

    Viimesimpänä vielä ihmettelen miks vedät vielä mun äitin mukaan tähän, onko seki yks yritys provosoida tai pahottaa mieli? Mun äitini ei liity millään tavalla tähän. Ihmettelen myöskin mistä vedit noi kevytlimsat mukaan? Oonko jossain kenties kertonu juovani niitä? Limuja en juo koska en rahojani haluu sellaseen tuhlaa, ja silloin harvoin kun juon en mitään muuta ota ku muumilimua ja se ei tietääkseni oo "kevytlimsaa".

    Kiitos ja hei sinnekki, tiedä mistä näkökannasta puhut mut ainaki sait osotettuu jollekkin täysin tuntemattomalle ihmiselle että jossain päin maailmaa kirjottelee joku toinenki ongelmainen ihminen joka purkaa pahaa oloaan muita "kiusaamalla" tai vaihtoehtosesti sairastaa muuten vaan jotain persoonallisuushäiriötä.

    VastaaPoista