tiistai 23. heinäkuuta 2013

everything is cool as long as I'm getting thinner

En oo syöny kertaakaa tultuani suomen puolelle. Aikalail tasan 3vrk paastottu nyt. Kuinka kaua jatkuu? En tosiaa tiiä. Kolmas päivä on kuulemma pahin mut ei mun tee yhtää mieli mitää. Voisin hyvin jatkaa koko loppuviikon meinaan pe la su oon kuitenki taas syömättä. Sillon vedän essoja niitte festareitte takii ja tiiän kokemuksest et nälkä lähtee.

Ainoo syy miks lopettaisin tän on se ku on kokoaja sellai laattausfiilis. Oksentanukki oon iha kiitettävän mont kertaa täs 3 päivä sisäl vaik oon pelkkii nesteit pistäny alas suusta.

Painost muute sen verra taas et se nous iha saatanasti sen loman aikana ja vast tänää sain sen siihe mist lähettiiki ja vähä alle. Ehkä mä paastoon tän viiko loppuu tai siihe asti et paino alkaa 4 ja lopetan. Tai jos olo menee iha hirveeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti