torstai 9. lokakuuta 2014

H

Mul on taas paljo asioita tapahtunu iha lähiaikan. Ensinnäki mul alkaa duunit, mut sitä on helpotettu nii et jaksan paremmi, eli työpäivät on toistaseks ainaki lyhyempii ja ne työtehtävät helpompii. Toi on tosi iso asia mulle ja nyt ku vihdoi useen vuoden sairastamise jälkee sain lääkitykse kuntoo nii mahollisuudet päästä arkee kiinni on iha hyvät.

Lisäks onnistuin saamaa pollee käsiini ja vedin sitä vähän aikaa sit ekan kerran elämässäni. Olihan se tosi jees, mut iha liioteltuu ne puheet siit - ainaki mun mielestä. En siit enempää puhu koska en haluu pistää mitää huumeita "hyvään valoon". Toi oli vaa jotenki tosi iso juttu, oon halunnu kokeilla sitä tosi pitkää ja jo 14v puhuin kaverini kaa asioista jotka on pakko kokee ennenku kuolee ja toi oli yks niistä.

Sit viel viimesee asiaa joka piristi tänää kaikkein eniten! Mä sain painon pienimmäks monee vuotee - 48kg ja iha vähä päälle! Sen myötä bmi:ki laski 16 puolelle x) toki se on iha siel yläpäässä mut silti. Edistymistä! Kivointa täs on se etten ees oo tietosesti laihduttanu vaa paino on tippunu iha itestää ku ei oo ollu ruokahaluu. Kelpaa mulle!

Ps. pahottelen kirjotusvirheitä ja sitä jos kuva on jotenki ihmeellisesti. Kirjotin tabletilla ekaa kertaa blogiin ja se oli yllättävän haastavaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti