torstai 30. tammikuuta 2014

new year new me bullshit

Ihan ku joku muuttuis vuoden vaihtuessa. Ennen ajattelin niin, viimeks kuukaus sitte. Vitut se mitään muuttaa. Ja ei, kyse ei oo siitä ettenkö oikeesti uskois siihen, mä uskoin. Ja silti oon ihan samallainen vuodesta toiseen.

Mä oon jotenki kyllästyny olemaan minä. Mul on ollu päässäni miljoonii tavotteita, just siit millaseks haluun tulla. Tiedän et ne mun entiset tavotteet oli sairaita, mahottomia, just sellasii teen 127 asiaa vuorokauden aikana, laihdutan 20kg kuussa, pelkkii 10+ kokeista jne. Nykyään mun tavotteet on ollu jotain ihan muuta - viimeset 3kk mun jokapäivänen tavote on ollu tehä edes 1 asia. Siis mikä tahansa asia - käyn salilla, siivoon, meen näkee kavereita, mitä tahansa sellasta normaalia ja mielenterveyttä edistävää. En pysty edes siihen ja se oikeesti masentaa.

Ajattelin et tää uus vuos muuttais jotenki asioita, et alkasin heti seuraavan jakson alettua käydä koulussa ja saisin tän kevään ja ens syksyn aikana loput kurssit suoritettuu ja kirjotukset alta nii et vuos 2014 alkais vihdoin ilman stressii lukiosta. Kusi heti alkuunsa, sairasloma jatkuu edelleen. En vieläkää pysty käymää koulussa. Joo ok, se nyt ois ehkä ollu liikaa toivottuu mut hitto soikoot mä en saa oikeesti mitään enää aikaseks. Teen listoja, tavotteita, suunnitelmia - kaikki kusee. Koska ei pysty. Oon niin pahasti rikki etten pysty elämään ees tälläst laiskapaskan elämää.

Mä en saa mistään nautintoa, mulla ei oo mitään mikä motivois mua liikkumaan pois sängystä. Ihmiset tekee asioita koska niillä on joku motiivi siihen, ja se motiivi on oikestaan aina hyvä olo. Ei ehkä suoranaisesti mut esim: duuniin koska siitä saa rahaa, rahalla saa asioita jotka tekee iloseks. Mut mitä jos sitä tyydytystä ei oikeesti saa mistään. Miten voi sillon saada ittensä tekemään asioita? Tarttisin ihan oikeesti vastauksen tohon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti