sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Good day

Oon pikkuhiljaa taas saanu kiinni elämästä. Vihaan noit masennusjaksoja ku en tee muuta ku kieriskelen itsesäälis enkä saa mitää aikaseks. Nyt sain kuitenki katkastuu kierteen ja fiilis on mitä parhain.

Paino oli tänää taas sen 56.5 ja oon tyytyväine koska oon syöny sillee suht normaalisti ja nytku taas pudotan kalorit alas nii pitäis tulla tuloksii. Lisäks mul on menkat mitkä tunnetusti turvottaa... Tänää oon syöny n. 500kcal eestä. Puuroo, leipää ja jugurtin. Enempää en aio suuhuni laittaa. Liikuntaa on tullu ratsastuksest (1h) ja kävelyst (muutama km). Illal meen viel juoksee tai kuntosalille.

Ihanaa muute ku ulkon on ollu tollaset ilmat. Nautin nii paljo näist lämpimist päivist ku voi olla koko päivän ulkona ja saa täydellise rusketukse ja painoki putoo ku ei tee mieli syödä <3 Ootan nii paljo sitä et oon tavotteessani ja voin oikeesti olla ylpee kropastani ja vetästä päälle vaa jotkut minishortsit ja topin. Ei siihe pitäis mennä ku vähä päälle kuukaus jos teen tarpeeks töitä. Toistaseks mennää viel farkuissa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti