perjantai 17. toukokuuta 2013

I could be the one

Anteeks eilinen vammaus. Ei ne bentsot lopult missää tuntunu, vissii liia korkeet tolet. Nii paljo oon kuitenki pillereit nappaillu etten ihmettele. Kuitenki takas asiaa.

Oon viime päivin syöny ihan sairaasti. Yleensä ku menee pahemmi masennuksen kans nii en syö mitää. Ilmeisesti tietyn rajan ylittäessä se kääntyy toistepäi enkä teekkää muuta ku mässytän kaikkee paskaa. Tänään pitää mennä viel ulos syömää mut sen jälkeen otan taas ohjat käsiin ja hakkaan sen läskin minän maahan. Huomisest eteenpäin laihtuva minä määrää.

Mun pitää vaa hokee ittelleni et syöminen ei mitenkää helpota mun pahaa oloo. Päin vastoin. Laskevat numerot helpottaa.

Tänää taas siivoon kunnol mun huoneessa ja käyn salilla. Ja meen lihomaan ravintolaa. Huomenna sitte kannustetaan leijonat loppuotteluun :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti