tiistai 7. toukokuuta 2013

Don't quit

Tänää ku kattelin itteeni alasti peilist nii poikaystävä tuli selän taa ja sano kans et oon hoikistunu. Mun maha on kuulemma paljo timmimpi ja reidet + perse pienentyny. Lisäks muhu mahtuu paljo vähemmä ruokaa ku enne! Tänääki söin makaronii, 2 leipää ja rahkan päiväl (en siis ollu syöny tänää mitää enne sitä) ja oli nii ähky olo et teki mieli mennä oksentaa. En sit onneks menny vaa kävin koiran kans lenkil ja siivosin koko kämpän. Pointti kuitenki oli et kyl niit muutoksii voi näinki pienes ajas tulla. Ekojen viikkojen jälkee alkaa paino tippuu hitaammi mut ne pienet erot ja pienenevät luvut vaa'assa tsemppaa jatkaa. Kyllä musta vielä laiha tulee!


Pari viikkoo sit näky vaa'alla 62kg. Viikko sitte painoin 59.5. Tänää aamulla oli jo 56 puolel! Koska viisarivaaka näyttää 0.5kg välein nii pyöristän sen kuitenki ylöspäi, 57.0 :) Ja kyl mä huomaan ittessäni jo pienii muutoksii.

Tähän asti oon tiputtanu painoo nii et katon vähän mitä syön, ja ku oon viimeset 4v laskenu kaloreita nii teen sen ikäänku alitajusesti. Osaan säännöstellä päivän ruuat nii ettei ne ylitä 1000 ainakaa pahasti, vaikken kirjottaiskaa kaikkee syömääni ylös ja laskimen kans laskis kalorimäärii. Se on tähä asti toiminu ja uskoisin et jatkan nii kaua ku tuloksii tulee. Jossai vaihees pitää varmaa pudottaa toi 1000 johonki 800 ja lisää vähän liikuntaa. Ainaki jos sinne 45 haluun. No, se ei oo viel ajankohtast.


Tää viikko sen sijaa on ja näil näkymin loppuviikost on tulos aika hyvä. Meen huomisest eteenpäin joka päivä ratsastaa 1-2h ja ainaki 3 päivän salille. Sali kutsuu nytki, heippa pikkuset :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti