sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Let me in

Heippa pikkuset :3

Niiku muutama päivä sanoin, ajattelin kokeilla jotai uutta laihdutustapaa ja jotenki alitajusesti oon nyt syöny 2468 mukaa. Kerran menin ton läpi, en nyt tähä hätää muista pidinkö sen 1000 päivän vai meninkö 800kcal jälkee suoraa 200 (ai mitennii huono muisti?) mut nyt on menos koko juttu uusiks ja 400 päivä :) Eilen söin yhen jäätelön ja tänää on menny kurkust alas 2 leipää, rahka, kahvii ja yks mehujää. Paino oli äsken 53.8 ku vaa'alla kävin. Vähän siis tippunu.

Pelottaa taas et kroppa on säästärillä mut en uskaltais syödä kauheesti enemmä. Syön varmaa pari päivää tän mukaa ja sit jossei paino ala tippuu nii pakko kai pitää joku 1500-2000 päivä et lähtis aineenvaihdunta taas käyntii. Ei vaa tee mieli syödä ku näläntunne on kadonnu kokonaa eikä heikota tai mitää. Noo, kattoo parin päivän kuluttuu. Tosi tyytyväinen oon kuitenki itteeni ku oon näinki hyvin saanu näit kiloi pois (aikalail tasan kilo viikos menny) eikä oo mitää sortumisii tullu :) Kyl siihe pystyy jos tarpeeks vaa haluu!

Täst päiväst viel sen verran et olin ratsastamas tunnin ja meni tosi hyvin! Sain hevosen liikkuu taas paremmi ku pitkii aikoihi ja kivaa oli. Kävelin kans muutaman kilsan ja sit oon vaa chillaillu yksin kotona leffoi katellen. Nyt on vuoros kolmas leffa tän päivän aikana, let me in. Ja mainittakoo et oon kattonu täs iha muutaman päivän aikan tosi mont muutaki hyvää leffaa: the machinist, the butterfly effect, the quiet ja the i inside. Tykkään just ton tyyppisist leffoist, onksne nyt psykologisii trillereit vai mitä. Suosittelen. Lisäks katoin poikaystävän kans paahteen joka oli iha ok, ja yhen kaverin kans geishan muistelmat joka oli myös ihan hyvä. Toivottavasti joku saa näist vinkkei itellee.

Nyt kuitenki leffailta, kirjottelen taas huomenna. Toivottavasti taas hippusen kevyempänä :-)

machinistin päähenkilö oli aika hoikas kunnos..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti