sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

The bottom of the bottle is my only friend

..tai no ei nyt ihan mut aika paljo tullu juotuu taas :D

Joku ihana kommentoi et ihmettelee mis oon ja oli ikävä :3 awww, kiitos hänelle, päivän piristys! Noiki pienest asiast tulee hyvä mieli :)

Missä mä sit oon ollu? Lähinnä nauttinu kesäst kavereitte kaa. Täytin viinavarastot ja ilmojen lämmettyy ollaa oltu paljo ulkona juomassa. Laihtumisen myötä mul nousee iha sairaa nopeesti päähä, pari litraa siiderii riittää koko illaks. Hyvä vaa :) ollaa me muutaki kavereitte kaa tehty ku juotu, käyty mm. rannalla ja ajelee skobilla. Tosi kivaa on ollu, en ees muista millo ois ollu viimeks huono päivä. Siitäki huolimat et masennuslääkkeen tiputus on nyt puolvälis.

Paino on nyt junnannu tasan 55. Sillee hyvä ettei se nouse siitä vaik esim. eilen tuli kaloreit lähemmäs 2000. Kuningas alkoholi oli aika suures osas, lisäks yöl tuli joku huippuidea vetää pizza puokkii poikaystävän kaa ja iltapäiväl olin kaverin valmistujaisjuhlis syömäs kakkuu. Tänää sit menny kevyemmin. Jugurtti, 2 paahtoleipää ja mehujää. Kelloki on aika paljo etten varmaa paljoo enempää oo syömäs

Just nyt oon tallilla, ratsastin 45min. Kävelyy tulee yhteensä vähä päälle 5km, saa nähä keksinkö viel jotai.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti