lauantai 8. kesäkuuta 2013

Tell me what to do

Pää iha liian täynnä ajatuksii. Tarviin sellase ajatusseulan niiku potterissa. Auttais varmaa enemmä ku nää mielialalääkkeet. Tai jonku kertomaa mitä helvettiä mun pitäis tehä. Mutta juu ensin laihdutusasioihin ku sitävartenha tää blogi on perustettu.

Paino 54.9. Aika vakiintunu toho 55. Nyt taas kunno tsemppi päälle et lähtee laskuu. Laskin just et oon viikon aikana ollu 4 kertaa juomassa. Eheh tähänkö se mu elämä o menos? Ja vaik oon syöny aika vähä niin dokauspäivin (alle 500kcal) nii alkoholin kaloritha tunnetusti lihottaa. Jospa tän päivä jälkee ois vähä taukoo siit juomisestaki. Tänää en aio syödä mitää, heräsin vähä aikaa sit ja nautin mu pepsimaxist. Koht suihkuu ja sen jälkee ratsastaa. Sielt sit varmaa taas sekottaa tätä valmiiks sekavaa päät vähä lisää. Mut joo, ainaki mul on ollu kivaa viime päivin. Oon oikeesti nauttinu elämästä ja ollu onnellinen pitkäst aikaa.



Ja sit on tulos todennäkösesti valitusta ja elämän tarkotukse miettimistä mikä ei johda mihinkää vaik kui märehtisin nii suosittelen skippaa lopputekstin jos haluutte kuulla vaa laihdutuksest. Jatkos pidän päänkiinni täst aiheest ja keskityn olennaisee mut nyt o pää liia täyn ajatuksii.

Mähä oon nyt 1.5v seurustellu yhe jätkä kaa joka on kiva ja ihana ja kaikkee mut tuntuu jotenki et sitä ei kauheesti kiinnosta meiä suhde. Se ei koskaa haluu tehä mitää, se ei koskaan halua mua, ei anna mun istuu sen sylis ku ollaa jossai ja muutenki ollaa nykyää enemmä kavereita. Mä oon sellane et tarviin jonku joka kiskoo mut sängyst ylös tai jään koko päiväks himaa nyhjää millo ahdistun ja sit kaikki seinät kaatuu päälle. Nyt mä oon se joka kokoaja saa repii toista ylös ja potkii perseelle et mitä tehää jne.

Nyt ei olla nähty muutamaa päivää ja voin paremmi ku pitkii aikoihi, jaksan ja haluun tehä asioita ja muutenki kaikki o vaa jotenki helpompaa. En oikeesti tiiä pitäiskö mun lopettaa tää suhde tähä, tuntuu ettei tää mu poikaystävä vaa välitä must niiku enne. Ja se tuntuu pahalta. Enkä enää saa täst suhteest mitää, tuntuu et suuri osa ongelmist johtuu just täst mu parisuhteesta.

Isot ongelmat juu täälläki, ahistaa vaa ku en tiiä mitä haluun ylipäätänsä elämältä. Ainoo mitä tiiän on et haluun olla laiha. Ehkä mä sit keskityn siihe täysil ja annan muun elämän mennä omal painollaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti