tiistai 18. kesäkuuta 2013

Happy

Yritin herätellä aineenvaihduntaa 1500kcal päivällä ja sen jälkee tiputin kalorit taas alas. En sit tiiä onko siitä mitää hyötyy, tänää herätes paino taas sen 53.8. Mut ainaki mu äiti sai mut iha sika hyvälle tuulelle! Ku tulin keittiöö nii se katto mua jotenki oudosti ja sano et oon kyl selkeesti laihtunu, naama on kaventunu tosi paljo. Sit se kysy paljo mun paino on pudonnu :) Tuli tosi hyvä mieli.

Ku alotin tän laihdutukse nii tsemppasin itteeni tol alla oleval kuval. Ja nyt on kyl pakko sanoo et toi on totta. 4 viiko kuluttuu huomasin itte tuloksii, n. 8vk päästä alko muutki huomaa. Muistakaa teki et ne tulokset ei oikeesti näy heti mut ku jaksaa sen alun tsemppaa nii se palkitaa kyl jossai vaihees! :)


Tänää oon normaalisti viel himas mut huome vaihan maisemii ja meen muutamaks päiväks jumalan selän taa jos vietetää sit kaveriporukal juhannust. En laita ittelleni muuta tavotet ku et paino pysyy täs samassa ens sunnuntaihi asti ja siit eteenpäi oon suunnitellu mite jatkuu. Tein tollasen toisen sivun sitä varte, jos jotai kiinnostaa nii sielt näkee. Nyt alan kuitenki tekee jotai järkevää, siivoon ehkä huoneeni tai jotai...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti